پرشین بوش

نمایندگی رسمی کولر گازی بوش

پرشین بوش

نمایندگی رسمی کولر گازی بوش

  • ۰
  • ۰

داکت اسپلیت بوش اینورتر ۳۰۰۰۰ (BOSCH Inverter Duct Split 30000) از راههای مختلفی میتواند هزینه های مشمول را به شکل قابل توجهی پائین بیاورد. یکی از این راهها موتور دی سی اینورتر (DC Inverter) این محصول است که با گذشت زمان شاهد کاهش چشم گیر هزینه برق خواهید شد. به لطف همین موتور دی سی اینورتر است که این محصول در رده مصرف انرژی +++A قرار گرفته است.

کانال کشی نیز زمینه کاهش هزینه‌ها از جنبه‌های دیگر را فراهم خواهد آورد. کانال کشی در داخل دیوار انجام خواهد شد همین امر سبب صرفه جویی در ساختمان سازی خواهد شد. با توجه به قیمت بالای آپارتمان در شهرهای بزرگ داکت اسپلیت‌ بوش (BOSCH Duct Split) به خوبی خواهد توانست در این زمینه هزینه ها را کاهش دهد.

نکته‌ی بعدی در مورد داکت اسپلیت کاهش هزینه سرویس و نگهداری است. داکت اسپلیت بوش تنها دارای یک کندانسور است مرکزی است. این ویژگی می تواند احتمال خرابی و هزینه تعمیر، سرویس و نگهداری را تا حد ممکن کاهش دهد.

کاهش هزینه به لطف داکت اسپلیت دی سی اینورتر 3000 بوش

نصب داکت اسپلیت بوش ۳۰۰۰۰

مرحله‌ی نصب و راه اندازی داکت اسپلیت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. چراکه این مرحله در میزان راندمان و کارایی این سیستم تهویه مطبوع تاثیر بسزایی دارد. پس برای انجام این کار لازم است با افراد متخصص در ارتباط باشید. به دلیل حساسیت بالای مرحله‌ی نصب بوش ایران (boschiran.com) از همکاری با افراد با تجربه‌ بالا و متخصص به منظور راه اندازی پروژه‌ها به بهترین شکل ممکن بهره برده است.

در صورت در خواست مشاوره رایگاه در مورد انتخاب و راه اندازی داکت اسپلیت با کارشناسان بوش ایران در تماس باشید.

نصب بخش خارجی داکت اسپلیت بوش ۳۰۰۰۰

بخش خارجی داکت اسپلیت بوش ۳۰۰۰۰ در میزان کارایی و راندمان از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین خاطر نصب این بخش نیز به دقت و توجه بیشتری نیاز دارد. اطراف این بخش باید فضای کافی برای رسیدن هوا هم برای خنک شدن موتور و هم برای تولید هوای وجود داشته باشد.

همچنین با ساخت سایبان می‌توان مانع از تابش مستقیم نور خورشید، بارش برف و باران روی این بخش شد. این کار موجب افزایش کارایی و طول عمر دستگاه خواهد شد.

  • ۹۸/۱۱/۱۴
  • رضا رحیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی