پرشین بوش

نمایندگی رسمی کولر گازی بوش

پرشین بوش

نمایندگی رسمی کولر گازی بوش

  • ۰
  • ۰

داکت اسپلیت بوش برای کاهش مصرف انرژی هوای محیط را که از دمای مناسبی برخوردار است را توسط یک مکنده در اوپراتور به گردش در می آورد و همچنین از طریق یونیت خارجی هوای تازه با اکسیژن بالا را به اپراتور انتقال داده و بعد از تصفیه و تنظیم دما به محیط انتقال می دهد . با این روش هم هوای محیط شما خنک و پر از اکسیژن تازه می شود و هم انرژی بسیار کمی مصرف شده است .

این عملکرد چرخش هوا در نمونه سری 6 تولید 2019 تغییرات بسیاری داشته است و به بهترین حالت خود رسیده است تا شما در تابستان گرم و طاقت فرسا از هوای خنک محیط خود نهایت لذت را برده در حالی که انرژی بسیار کمی مصرف می کنید .

تصفیه هوای محیط با فیلتر های تعبیه شده بر روی اپراتور داکت اسپلیت بوش

ما به صورت دائم در حال جنگ با ذرات آلاینده در هوای محیط هستیم ، ذراتی که با تنفس آنها و موارد زیان آورشان می توانند صدمات جدی به ما وارد کنند . تحقیقات پزشکی نشان داده است که هر فرد بالغ در روز بیش از 20 هزار بار و نوزادان و کدکان بیش از 60 هزار بار تنفس می کنند . یعنی تقریبا ما در روز بیش از 16 کیلوگرم هوا تنفس میکنیم در حالی که ما در روز یک کیلوگرم غذا و 1.5 کیلو آب می نوشیم !! با یک حساب ساده پی میبرید که آلودگی هوا 11 برابر آلودگی آب و 16 برابر آلودگی غذا برای انسان می توان مضر باشد و این در حالی است که توجه به بهداشت آب و غذا چند برابر توجه به بهداشت هوا می باشد . تنفس هوای آلوده می تواند ما را به بیماری های ریوی و تنفسی بسیار دچار کند .

تصفیه هوای بوش

شاید با خود فکر کنید که راه چاره چیست ؟ داکت اسپلیت بوش دارای فیلتر های بسیار قوی برای تصفیه هوای محیط می باشد که می تواند هوای تولید شده را تا 99.99% از هر گونه ذرات و ناخالصی ها تصفیه و هوایی سالم را به محیط انتقال دهد .

برتری داکت اسپلیت بوش نسبت به سایر برند ها !

همانطور که می دانید برند بوش بزرگترین و خوشنامترین تولید کننده لوازم خانگی در جهان می باشد که این اعتبار را توسط محصولات با کیفیت خود به دست آورده است . مهندسین بوش هر محصولی را که طراحی و تولید می کنند سعی میکنند دارای یک نو آوری و خصوصیات منحصر به فردی باشد تا همیشه برند بوش یک برند برتر باقی بماند . در سیستم های تهویه مطبوع نیز شرکت بوش خلاقیت های بسیاری را به خرج داده و یک سیستم بی عیب و نقص و کاملا را طراحی و تولید نموده است .

داکت اسپلیت بوش از کمپرسور قدرتمند اسکرال شرکت کوپلند بهره می برد که همین مساله باعث شده است قدرت سرمایش بسیار عالی و طول عمر بسیاری داشته باشد .

  • ۹۸/۱۱/۱۴
  • رضا رحیمی

نظرات (۱)

  • تصویه هوا
  • به علت افزایش آلاینده­ های محیطی به صورت گسترده در سراسر جهان و استفاده گسترده از سوخت­ های فسیلی باعث شده تا هوایی که در معرض آن هستیم، کیفیت لازم را نداشته باشد. علاوه بر آلاینده­ های محیطی، شرایط زندگی در شهرهای شلوغ و پر ازدحام افراد را در معرض آلودگی­ های دیگر، مثل گرد و غبار ها، ریزگرد ها، ذرات معلق در هوا و میکروارگانیسم­ های موجود در محیط قرار می­‌دهد که امکان بیماری و آسیب را در افراد بالا می‌­برد. با توجه به شرایط یاد شده و به خطر افتادن هر چه بیشتر سلامتی افراد، استفاده از دستگاه­های تصفیه هوا در بین افراد طرافداران زیادی پیدا کرده است.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی