پرشین بوش

نمایندگی رسمی کولر گازی بوش

پرشین بوش

نمایندگی رسمی کولر گازی بوش

  • ۰
  • ۰

کولر گازی بوش اینورتر 24000 مدل B1ZMI24100 سری 2019 آخرین سری تولید کولر گازی نسل 6 کمپانی بوش می باشد که می توان گفت بهترین مدل کولرگازی بوش و بهترین کولر گازی در بازار می باشد . با استفاده از تکنولوژی برتر شرکت بوش آلمان ، مصرف انرژی در نسل 6 کولر گازی اینورتر بوش تا 73% کاهش یافته است همچنین بهره وری انرژی در مدل 100 بسیار عالی یا به عبارتی A+++ می باشد که در نوع خود بی نظیر می باشد .

بهره وری انرژی چیست ؟ بهره‌ وری انرژی که میتوان به آن استفاده بهره‌ورانه از انرژی نیز گفت، کاستن از مقدار انرژی مورد نیاز برای فراهم آوردن کالاها و خدمات است. برای مثال، عایق‌بندی ساختمان باعث می‌شود در ساختمان انرژی گرمایش و سرمایش کمتری را برای دستیابی و حفظ یک دمای دلپذیر مصرف کرد. نصب لامپ فلورسنت، لامپ ال‌ئی‌دی مقدار انرژی مورد نیاز برای دستیابی به سطح همسان روشنایی در مقایسه با استفاده از لامپ رشته‌ای سنتی را کم می‌کند. ارتقای بهره‌وری انرژی عموماً با استفاده از فناوری یا فرایند تولید بهره‌ورانه تر حاصل می‌شود.

 

سیستم اینورتر نسل 6 کولر گازی بوش 2019

BOSCH Series 6 Inverter Technology

با توجه به هزینه های بسیار سنگین قبض برق شما در زمان خرید هر وسیله برقی برای منزل و یا محل کار خود حتما باید در مرحله اول به رده بهره وری انرژی و در مرحله دوم به میزان مصرف انرژی آن دستگاه دقت نمایید مخصوصا که کولر گازی به عنوان یک وسیله برقی پر مصرف در تصور عموم شکل گرفته است . این تصویر مصرف انرژی کولر گازی از گذشته که سیستم های کولر گازی ساده و بدون اینورتر بودن نشات گرفته است . آن زمان در تولید دستگاه های کولر گازی زیاد به مصرف انرژی اهمیت نداده و فقط به میزان سرمایش دستگاه دقت می کردد .

امروزه همه شرکت های تولید کننده کولر گازی یکی از اصل های مهم خود را در طراحی و تولید کولر گازی ، میزان مصرف انرژی و کاهش مصرف آن قرار داده اند . کمپانی قدرت مند بوش با طراحی چند سیستم کاهش دهنده مصرف انرژی و در نهایت طراحی و تولید سیستم های اینورتر نسل اول تا نسل ششم که تقریبا می توان گفت در نوع خود بهترین هستند ، توانسته است کولر گازی بوش مدل 100 را به کم مصرف ترین کولر گازی در جهان مبدل نماید !

نسل ششم اینورتر کولر گازی بوش شروع طراحی آن در سال 2018 بوده است و در سال 2019 نیز اصلاحات بسیاری در آن انجام گرفته است که توانایی کاهش 73% از مصرف انرژی دستگاه کولر گازی را دارد . این سیستم اینورتر فوق پیشرفته با کنترل دور کمپروسور در کندانسور با توجه به دمای محیط شما ، باهث کاهش مصرف انرژی می گردد .

  • ۹۸/۱۱/۱۴
  • رضا رحیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی