پرشین بوش

نمایندگی رسمی کولر گازی بوش

پرشین بوش

نمایندگی رسمی کولر گازی بوش

  • ۰
  • ۰

داکت اسپلیت بوش 48000 (BOSCH Duct Split 48000) یک سیستم تهویه مطبوع مرکزی که توانایی تولید سرما و گرما به طور همزمان با ظرفیت 48000 را دارد. داکت اسپلیت اینورتر بوش 48000 (BOSCH Inverter Duct Split 48000) جزو داکت اسپلیت های با ظرفیت بالا به شمار می آید و قادر است یک ساختمان با مساحت 180 متر مربع را پوشش دهد.

داکت اسپلیت ها نوعی از سیستم های تهویه هستند که تنها با استفاده از یک کندانسور مرکزی گرما و یا سرما مورد نظر تامین خواهد شد. کندانسور هوا را به اپراتور منتقل نموده و از طریق کانال کشی، هوا در محلهای مورد نظر پخش خواهد شد. به دلیل استفاده از کانال کشی در این سیستم تهویه مطبوع به آن داکت اسپلیت کانالی بوش 48000 نیز گفته می‌شود. داکت اسپلیت ها به منظور سهولت در راه اندازی، کاهش هزینه‌ی اولیه، تعمیر و نگهداری آسان پدید آمدند. به دلیل تحقق موارد ذکر شده با استقبال بسیار خوبی روبرو شدند.

معرفی داکت اسپلیت اینورتر بوش 48000

چرا داکت اسپلیت اینورتر بوش ؟

شرکت خوش نام و آلمانی بوش یکی از برترین شرکت های تولید کننده لوازم خانگی، خصوصاً در زمینه‌ی تولید و طراحی سیستم های سرمایشی و گرمایشی دارای سابقه‌ی درخشان بیش از 2 قرن می باشد. به دلیل این سابقه‌ی درخشان است که شرکت بوش توانسته حدود 63 درصد از بازار اروپا و حاشیه‌ی خلیج فارس و همچنین 37 درصد از بازار آمریکا را تصاحب کند.

نکته مهم و قابل توجه در مورد داکت اسپلیت بوش (BOSCH Duct Split) کسب لوگوی بین المللی از شرکت اس جی اس (SGS) می‌باشد. کسب این لوگو به منزله استاندارد بودن وزن، کیفیت و امنیت این محصول می‌باشد. لازم به ذکر است که SGS اعتبار جهانی دارد.

نکته مهم و قابل توجه دیگر در مورد داکت اسپلیت کانالی بوش دارا بودن نماد ستاره انرژی است. این نماد بر روی محصولات الکتریکی نشان از کاهش مصرف انرژی 20 تا 30 درصدی می‌باشد.

لوگوهای داکت اسپلیت اینورتر بوش 48000

موتور استاندارد

موتور یک داکت اسپلیت (ِDuct Split) از اصلی ترین اجزای آن بشمار می‌آید و کیفیت و قدرت آن تاثیر مستقیمی بر عملکرد داکت اسپلیت خواهد داشت. داکت اسپلیت بوش 48000 (BOSCH Duct Split 48000) به یک موتور اینورتر (Inverter) مجهز شده است. که این یک مزیت بسیار بزرگ برای این داکت اسپلیت کانالی بوش به شمار می‌آید. چون به لطف همین موتور اینورتر است که مصرف انرژی تا 60 درصد کاهش پیدا کرده و برچسب مصرف انرژی ++A روی این محصول چسپانده شده است.

موتور اینورتر داکت اسپلیت 48000 بوش از نوع اسکرال و طراحی شده توسط شرکت کوپلند است. این موتور با هر شرایط آب و هوایی سازگار است و دماهای بالای 65 درجه سانتی گراد هم بدون کاهش عملکرد می‌تواند به کار خود ادامه دهد.

موتور اینورتر دار در داکت اسپلیت اینورتر بوش 48000

کاهش مصرف انرژی

به لطف داکت اسپلیت اینورتر بوش  برای راه اندازی سیستم تهویه مطبوع یک ساختمان با مساحت 180 متر مربع تنها از یک کندانسور استفاده می‌شود. همچنین همانطور که اشاره شده موتور بکارگرفته شده از در این داکت اسپلیت نوع کم مصرف (اینورتر) است که موجب قرار گرفتن این تهویه مطبوع در کلاس انرژی ++A شده است.

کاهش مصرف انرِژی داکت اسپلیت بوش 48000

کنترل مرکزی

یکی از بزرگترین مزایای داکت اسپلیت کانالیبوش دارا بودن یک کنترل مرکزی است. از طریق این کنترل مرکزی قادر خواهید بود به طور همزمان هوای کل ساختمان را کنترل و تنظیم کنید. این ویژگی برای ساختمان های چند طبقه بسیار کاربردی است. چراکه برای تنظیم دمای هر منطقه نیازی نیست حضور فیزیکی داشته باشید. تنها با فشردن چند دکمه می‌توانید دمای مناطق مختلف ساختمان را تنظیم نمایید.

  • ۹۸/۱۱/۱۴
  • رضا رحیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی