پرشین بوش

نمایندگی رسمی کولر گازی بوش

پرشین بوش

نمایندگی رسمی کولر گازی بوش

  • ۰
  • ۰

یخچال بوش ساید بای ساید مدل KAD80A404 محصولی با کیفیت بالا و قابلیت های فراوان از کمپانی اصیل و نام آشنای بوش است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و به کارگیری فناوری های متنوع شرکت های تولید کننده لوازم خانگی ، بیشتری تلاش خود را برای تولید محصولات با کیفیت تر و امکاناتی بهتر به کار می گیرند . یخچال و فریزر بوش هم از این قاعده مستثنی نبوده و مهندسین و طراح های این شرکت با بهره بردن از تکنولوژی های برتری که در اختیار دارند ، بهترین محصول ممکن را طراحی و تولید می نمایند .

همانطور که می دانید بوش نام یکی از بهترین برند های تولید کننده لوازم خانگی در جهان می باشد و اگر فقط برای یک بار از تنها یکی از محصولات این شرکت استفاده کرده باشید ، به کیفیت محصولات و قدرت شرکت بوش پی برده اید . لازم به ذکر است شرکت بوش جزو اولین شرکت هایی بود که یخچال را طراحی و تولید نمود در این زمینه تخصص و تجربه فراوانی دارد . یخچال بوش ساید بای ساید از امکانات و قابلیت های فراوانی برخوردار می باشد که استفاده از آن را ساده تر و به صورت کلی زندگی را برای شما آسانتر خواهد نمود .

VitaFresh یخچال

مواد خوراکی تازه خواهند ماند با یخچال بوش ساید بای ساید

مواد غذایی تازه

یخچال بوش KAD80A404 با سیستم خنک کننده VitaFresh ، MultiAirFlow ، SuperCool ، موارد خوراکی داخل یخچال را در بالاترین سطح تازگی نگه خواهد داشت . سیستم MultiAirFlow با توزیک یک پارچه هوای خنک در داخل یخچال ، از خراب شدن مواد غذایی جلوگیری خواهد کرد . فقط آنچه که تازه است واقعا سالم است. یخچال های جدید NoFrost بوش به شما در حفظ یک رژیم غذایی سالم کمک می کنند ، زیرا سیستم نگهداری و تازه بودن VitaFresh ، شرایط ذخیره سازی بهینه و تازه و سالم ماندن را برای تمام غذاهای شما ایجاد می کند. مواد غذایی شما تا 3 برابر بیشتر حفظ می شوند و لذت بردن از غذای تازه هر روز را برای شما آسان خواهد کرد حتی بدون خرید مکرر مواد غذایی ، شما می توانید هر روز از موارد غذایی تازه لذت ببرید .

 

سیستم ضد برفک NoFrost

یخچال بوش ساید بای ساید مدل KAD80A404 دارای قابلیت ضد برفکی یا NoFrost می باشد.، این قابلیت از برفک گرفتگی و انباشته شدن توده های یخ بر روی مواد غذایی و سطوح داخلی یخچال و فریزر جلوگیری می‌کند. بنابراین با استفاده از این قابلبت کاربردی ضد برفک یا No Frost دیگر نگران برفک کردن یخچال و ایجاد توده های یخ بر روی دیواره های یخچال و موارد غذایی نباشید زیرا این فناری حتی در صورتی که برای مدتی طولانی نیز در یخچال را باز ننماید ، بهترین عملکرد را خواهد داشت و از انباشته شدن هر گونه توده یخ و یا برفک جلوگیری خواهد کرد و مواد غذایی در بالاترین سطح تازگی و سالمی خواهد ماند .

  • ۹۸/۱۱/۱۴
  • رضا رحیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی